-
RecordNumber
983
-
CallNo
ENG3 123
-
Author
Tavakol, Mahbube
-
FarsiAuthor
محبوبه توكل
-
FarsiTitle
بررسي ماهيت چند زبانگي از ديدگاه نظريه ي اجتماعي– فرهنگي پسا ويگوتسكي: پيامدها و كاربرد يافته ها در آموزش و سنجش پويا در كلاس هاي فراگيري زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي
-
Title
A Post-Vygotskyan Sociocultural Perspective on the Epistemology of Instructed Multilingualism: Implications for Instruction and Dynamic Assessment in the EFL classroom
-
Degree
Ph.D Thesis
-
Place
Faculty of Foreign Languages, Department of English
-
Date
July 2019
-
Supervisor
Mansoor Tavakoli
-
Consultor
Saeed Ketabi
-
Persain Descriptors
Vygotskyan SCT , ZPD , mediation , linguistic background , classroom DA , microgenetic analysis , subsequent foreign language development
-
Link To Document :