-
RecordNumber
451
-
CallNo
ENG2 264
-
Author
Bahrami,Leila
-
FarsiAuthor
بهرامي، ليلا
-
FarsiTitle
بررسي فرواواني ، تناسب و تنوع در كسب نشانه هاي تعاملي فراگفتمان در نوشته هاي زبان آموزان ايراني : ديدگاهي فرآيندي ﴿ چند مرحله اي﴾ در نگارش
-
Title
Investigating Frequency,Appropriacy and Diversity in the Development of Interactive Metadiscource Resources in the Writings of Iranian EFL Learners: A Process-Based Approach to Writing
-
Degree
M.A In English Language
-
Place
Faculty of Foreign Language
-
Date
2011
-
Supervisor
Mansoor Tavakoli
-
Consultor
Zahra Amirian
-
Persain Descriptors
Frequency , Metadiscourse Resources , Interactive , EFL Learner , Writting , Process Approach
-
Link To Document :