-
RecordNumber
297
-
CallNo
ENG2 142
-
Author
Sanaty Koopaee, Parisa
-
FarsiAuthor
صنعتي كوپايي، پريسا
-
FarsiTitle
تاثير تصحيح شفاهي اشتباهات توسط معلم يا توسط مدرسان بر دانش خود آگاه و ناخود آگاه زبان آموزان ايراني در مورد تك واژه سوم شخص مفرد اس- و تك واژه با قاعده زمان گذشته اي دي
-
Title
The effect of oral teacher correction vs. peer correction on Iranian EFL learnes Implicit and explicit knowledge of third persian singular-s and regular past tense-ed
-
Degree
M. A in English Language
-
Place
Faculty of Foreign Languages
-
Date
2008
-
Supervisor
Ahmad Moinzadeh
-
Consultor
Mansoor Tavaloli
-
Persain Descriptors
Error , Error correcion , peer , teacher , Implicit kowledge , explicit knowledge
-
Link To Document :