-
RecordNumber
1322
-
CallNo
FRE2 354
-
Author
قريشي، سيدمحمدرضا
-
English Author
Sayed Mohamadreza Ghoreishi
-
FarsiTitle
بررسي استفاده از ترانه به عنوان ابزار كمك آموزشي در يادگيري زبان خارجي فرانسه به كودكان ايراني در مقطع اول ابتدايي
-
Title
Utilisation de la chanson comme support pédagogique dans lʹapprentissage de FLE aux enfants iraniens de CP
-
Degree
كارشناسي ارشد
-
Date
15-05-2024
-
Collation
83 p.
-
Supervisor
نازيتا عظيمي ميبدي
-
Consultor
كاميار عبدالتاجديني
-
Persain Descriptors
پشتيباني آموزشي , ترانه , فرانسه به عنوان زبان خارجي , ترانه , انگيزه و كيفيت آموزشي
-
English Abstract
Conveying knowledge involves engaging the audience, establishing a positive dynamic, and encouraging participation. The role of the educator is to facilitate communication by considering the interests and attitudes of the receiver, thus ensuring message clarity. For effective transmission, it is crucial to understand the learnersʹ needs and evaluate the available didactic tools, such as visual, textual, or auditory aids, which play an essential role in the learning process. In Iran, due to the status of French as a foreign language, teachers are not sufficiently qualified to stimulate learnersʹ motivation using engaging methods such as songs and playful activities in their classes. Therefore, this research aims to increase studentsʹ motivation and consequently improve their learning by using songs as an incentive method. To achieve this objective, we employed a descriptive-analytical method to analyze the existing situation. Then, we used a quasi-experimental method with a pre-test and post-test to measure the results. The findings of this research show that songs are an important element that contributes to optimizing the quality of teaching and learning French as a foreign language.
-
FarsiAbstract
انتقال دانش مستلزم جلب علاقه، ايجاد يك پويايي مثبت و مشاركت دادن مخاطبان است. نقش مربي اين است كه ارتباط را با در نظر گرفتن علايق و نگرشهاي گيرنده تسهيل كند و در نتيجه وضوح پيام را تضمين نمايد. براي انتقال موثر، ضروري است كه نيازهاي يادگيرندگان را درك كرده و ابزارهاي آموزشي موجود مانند ابزارهاي بصري، متني يا صوتي را كه نقش مهمي در فرايند يادگيري دارند، ارزيابي كنيم. در ايران، به دليل جايگاه زبان فرانسوي به عنوان زبان خارجي، معلمان به اندازه كافي صلاحيت ندارند تا با استفاده از روشهاي جذاب مانند آهنگها و فعاليتهاي تفريحي در كلاسهاي خود انگيزه يادگيرندگان را تقويت كنند. بنابراين، اين تحقيق به دنبال افزايش انگيزه دانشآموزان و در نتيجه بهبود يادگيري آنها با استفاده از 1آهنگ به عنوان يك روش تشويقي است. براي دستيابي به اين هدف، ما از روش توصيفي-تحليلي براي تجزيه و تحليل وضعيت موجود استفاده كرديم. سپس از يك روش شبهتجربي با پيشآزمون و پسآزمون براي اندازهگيري نتايج استفاده كرديم. نتايج اين تحقيق نشان ميدهد كه آهنگ يك عنصر مهم است كه به بهينهسازي كيفيت آموزش و يادگيري زبان فرانسوي به عنوان زبان خارجي كمك ميكند.
-
DataEntry Person
سيدمحمدرضا قريشي
-
identification number
991714034
-
field
آموزش زبان فرانسه
-
educational group
زبان و ادبيات فرانسه و روسي
-
persain approval page
121767
-
english letter approval page
121768
-
number of chapters
5
-
full text
121769
-
full text word latex
121770
-
home pages
121771
-
chapter one
121772
-
second chapter
121773
-
chapter 3
121774
-
chapter 4
121775
-
chapter 5
121776
-
table of contents
121777
-
sources of references
121778
-
english descriptors
Educational support , song , french as a foreign language class , music , motivation and educational quality
-
english descriptors - جزئيات
<Records><Record RowID="1"><Field name="english descriptor" Value="Educational support" PreSign=" " PostSign=" "/></Record><Record RowID="2"><Field name="english descriptor" Value="song" PreSign=" " PostSign=" "/></Record><Record RowID="3"><Field name="english descriptor" Value="french as a foreign language class" PreSign=" " PostSign=" "/></Record><Record RowID="4"><Field name="english descriptor" Value="music" PreSign=" " PostSign=" "/></Record><Record RowID="5"><Field name="english descriptor" Value="motivation and educational quality" PreSign=" " PostSign=" "/></Record></Records>
-
Link To Document :