-
شماره ركورد
22828
-
شماره راهنما
MAN2 967
-
نويسنده
حسيني، فرزانه السادات
-
عنوان
تحليل تاثير بستهبندي با تكنولوژي واقعيت افزوده بر درگيري ذهني با برند و قصد تداوم استفاده با توجه به نقش تجربه مشتري در صنعت گز در شهر اصفهان
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت بازرگاني
-
دانشكده
علوم اداري و اقتصاد
-
تاريخ دفاع
شهريور ماه 1402
-
صفحه شمار
95ص.
-
استاد راهنما
علي كاظمي
-
استاد مشاور
آذرنوش انصاري
-
توصيفگر فارسي
بستهبندي , واقعيت افزوده , تجربه مشتري , قصد تداوم استفاده , درگيري با برند
-
تاريخ نمايه سازي
1401/06/19
-
نام نمايه ساز
فرزانه عزيزي
-
توصيفگر لاتين
Packaging , Augmented reality , Brand Engagement , Continued Usage Intention , Customer experience
-
عنوان لاتين
Analyzing the effect of packaging with augmented reality technology on brand engagement and Continued Usage Intention, considering the role of customer experience in Gaz industry in Isfahan city.
-
لينک به اين مدرک :