شماره ركورد
15650
شماره راهنما
PSY2 548
نويسنده
زربخش، محمدرضا
عنوان
بررسي تاثير روش آموزش چندحسي اورتون بر اختلال خواندن در دانش آموزان دوم و سوم ابتدائي
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي
روانشناسي عمومي
دانشكده
روانشناسي و علوم تربيتي
تاريخ دفاع
اسفندماه 1378
صفحه شمار
103 ص.
استاد راهنما
حسين مولوي
استاد مشاور
ابوالقاسم نوري
تاريخ نمايه سازي
1396/07/23
نام نمايه ساز
صديقه رمضاني
لينک به اين مدرک :
https://lib.ui.ac.ir/dL/search/default.aspx?Term=15650&Field=0&DTC=3
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد