-
شماره ركورد
157928
-
عنوان
واقعيت آموزش در سند «توسعه پايدار» 2030؛ فلسفه ، تضادها و چالش ها
-
شرح پديد آور
سيدمجيد صابري فتحي ...[ و ديگران]
-
اطلاعات نشر
-
سال نشر
1399
-
مشخصات ظاهري
دوازده، 283 ص.: مصور، نمودار.
-
يادداشت
سيدمجيد صابري فتحي، عليرضا رسولي، محمود سعيدي رضواني، سيدمحسن اصغري نكاح. , چاپ دوم: 1400.
-
كتابنامه
كتابنامه: ص. [273] - 283.
-
موضوع
سازمان ملل متحد . مجمع عمومي , United Nations . General Assembly , توسعه پايدار , Sustainable development , توسعه پايدار -- ايران , Sustainable development -- Iran , آموزش و پرورش و دولت -- ايران , Education and state -- Iran , كودكان و امور جنسي -- ايران , Children and Sex -- Iran
-
شناسه هاي افزوده
پ صابري فتحي ، سيد مجيد ، 1348 - , ت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه , ت دانشگاه فردوسي مشهد . پژوهشكده مطالعات اسلامي در علوم انساني , ت Ferdowsi University of Mashhad . Institute of Islamic Studies in the Humanities
-
ردة اصلي
379
-
رده فرعي
/55
-
شمارة كاتر
و229
-
شابك
978-600-2983-38-1
-
عناوين ديگر - جزئيات
-
لينک به اين مدرک :