-
شماره ركورد
142736
-
پديد آور
ون پريت، داگلاس
-
Author
Van Praet , Douglas
-
عنوان
انتخاب ناخودآگاه : چگونگي تاثير رفتارشناختي در توانمندسازي بازاريابي
-
شرح پديد آور
نويسنده داگلاس ون پرافت
-
مترجم
ترجمه و تاليف يزدان شيرمحمدي
-
اطلاعات نشر
-
سال نشر
۱۳۹۷
-
مشخصات ظاهري
۲۷۹ ص.
-
عناوين ديگر
چگونگي تاثير رفتارشناختي در توانمندسازي بازاريابي , برندسازي مبتني بر ضمير ناخودآگاه
-
يادداشت
عنوان اصلي: Unconscious branding : how neuroscience can empower (and inspire) marketing, 2012. , كتاب حاضر قبلا با عنوان برندسازي مبتني بر ضمير ناخودآگاه با ترجمه ي امين اسداللهي، مينا لشگري توسط انتشارات موسسه كتاب مهربان نشر در سال ۱۳۹۵ ترجمه و منتشر شده است , بالاي عنوان: چگونگي تاثير رفتارشناختي در توانمندسازي بازاريابي
-
كتابنامه
ص. [۲۴۱] - ۲۷۹
-
موضوع
مصرف كنندگان -- رفتار -- جنبه هاي روان شناسي , Consumer behavior -- Psychological aspects , بازاريابي -- جنبه هاي روان شناسي , Marketing -- Psychological aspects
-
شناسه هاي افزوده
چگونگي تاثير رفتارشناختي در توانمندسازي بازاريابي , برندسازي مبتني بر ضمير ناخودآگاه , پ ، مترجم شيرمحمدي ، يزدان ، ۱۳۵۹ -
-
ردة اصلي
658
-
رده فرعي
/8342
-
شمارة كاتر
و765الف
-
تاريخ
1397
-
تاريخ ورود اطلاعات
1398/04/22
-
شابك
978-600-8731-49-8
-
عناوين ديگر - جزئيات
-
لينک به اين مدرک :