شماره ركورد
142521
پديد آور
محبي ، آرش
تولد/وفات
۱۳۵۹ -
عنوان
برند رسانه : چيستي، چرايي و چگونگي
شرح پديد آور
آرش محبي
اطلاعات نشر
سال نشر
۱۳۹۷
مشخصات ظاهري
۱۵۲ ص. : مصور (رنگي)، نمودار (رنگي)، عكس (رنگي). ؛ ۱۴/۵×۲۱/۵ س م.
كتابنامه
كتابنامه
موضوع
برندسازي (بازاريابي) , Branding (Marketing) , رسانه هاي گروهي -- بازاريابي , Mass media -- Marketing , بازاريابي -- جنبه هاي اجتماعي , Marketing -- Social aspects
شناسه هاي افزوده
ت ايران . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي . دفتر مطالعات و برنامه ريزي رسانه ها
ردة اصلي
658
رده فرعي
/827
شمارة كاتر
م296ب
تاريخ ورود اطلاعات
1398/04/15
شابك
978-964-9934-90-7
عناوين ديگر - جزئيات
لينک به اين مدرک :
https://lib.ui.ac.ir/dL/search/default.aspx?Term=142521&Field=0&DTC=1
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد